Jump to content

Click the Links to Support our Sponsors >>  Thai Friendly | ThaiMatch.com 100% Free Thai DatingLuxury Pattaya Nightly Condo Rentals | Le Pub Soi Diamond | Pattaya InvestigationsBabydolls Agogo | Agoda Users PLEASE READ  | Pattaya News | Pattaya Bars | Agoda Hotels | Donating to the Forum | Add your Text or Event here

Sign in to follow this  

Informatie omtrent bangkok

Recommended Posts

Iedereen die zijn informatie omtrent bangkok wil delen met andere.

Dit is de juiste plaats.

david555
Iedereen die zijn informatie omtrent bangkok wil delen met andere.

Dit is de juiste plaats.

Mannekes , omdat ik weet dat jullie allemaal met de valies vertrekkensklaar staat :D:D:D , hier eventjes dit berichtje lezen ...

http://www.pattaya-at-night.com/general.html

FOR THOSE WHO WILL FLY SOON , important Bkk airport info, (possible broken locks on luggage !! ) :P

Suvarnabhumi Airport Immigration and Customs Procedures at Suvarnabhumi Airport

Be prepared to find endless rows of people in front of all open immigration booths and to stand in a queue for one hour (or more).

Before opening Suvarnabhumi Airport Officials claimed the new Airport will have adequate facilities...

Thai Customs at the new Airport are stopping a lot of people at customs these days. What they are doing is putting your case through the scanner and if they see something worth investigating they will have it opened. Be careful what you bring in, even excess duty free carries a hefty fine. :Crappy::Bravo1:

Mannekes , omdat ik weet dat jullie allemaal met de valies vertrekkensklaar staat :D:D:D , hier eventjes dit berichtje lezen ...

http://www.pattaya-at-night.com/general.html

FOR THOSE WHO WILL FLY SOON , important Bkk airport info, (possible broken locks on luggage !! ) :GrinNod1:

Suvarnabhumi Airport Immigration and Customs Procedures at Suvarnabhumi Airport

Be prepared to find endless rows of people in front of all open immigration booths and to stand in a queue for one hour (or more).

Before opening Suvarnabhumi Airport Officials claimed the new Airport will have adequate facilities...

Thai Customs at the new Airport are stopping a lot of people at customs these days. What they are doing is putting your case through the scanner and if they see something worth investigating they will have it opened. Be careful what you bring in, even excess duty free carries a hefty fine. :D:o

yep ik kan er van mee spreken mijn laatste 2 trips is mijn slot aan mijn valies open gebroken.

btw

bedankt voor de post dave

david555
yep ik kan er van mee spreken mijn laatste 2 trips is mijn slot aan mijn valies open gebroken.

btw

bedankt voor de post dave

En anderen op dit forum en Pattaya Secrets forum beweren dan weer nu heel kortelings bij aankomst niets ervaren te hebben betreffende...., zullen dus mogelijk steekproeven zijn (hopelijk) ,ik vertrek 1 juni a.s zal het dus zelf ondervinden , heb in alle geval TSA hangsloten gebruikt (master key bij bagage- veiligheidsdiensten , althans in USA verplicht aldaar ) :GrinNod1::D

vinie

M'n valies is ooit eens drie dagen te laat aangekomen en scheerapp war kappot opengebroken.

Per dag dat m'n lugage te laat was kreeg ik 10$ in lokale munt en kon ik een schadeclaim invullen met estimated value van het

scheerapp. Heb ik ook direct gekregen met veel appoligies. Was dan ook Singapore airlines. Airpport depart was Charle de Gaule, ik haat die plek en het was ook die fransen hun schuld, lompe boeren.

Als ze nu m'n valies breken eis ik wel een vergoeding.